دسته‌بندی نشده

خرید انگشتر جواهر نامزدی الماس برای انواع شخصیت

انتخاب انگشتر جواهر نامزدی یکی از مهمترین تصمیماتی هست که هنگام خرید طلا می‌گیرید. این انگشتر جواهر ماندگار نشان دهنده‌ی بزرگترین تعهدی است که اکثر ما متعهد می شویم. شما هر روز به آن نگاه می کنید و از تماشای آن لذت می‌برید.

این درخشش در دست چپ باید بیش از نور منعکس شود. پس حتما باید با سلیقه همسر آینده شما مطابقت داشته باشد.

انگشتر جواهر با الماس شرکتی یا دست ساز
اگر انگشتر جواهر با کیفیت مهم است ، انگشتر شما باید دست ساز باشد و از فروشگاه جواهراتی معتبر خریداری شود.

سبک پوشش کسی که قرار است این انگشتر جواهر را استفاده کند، در هنگام تصمیم گیری برای خرید طلا نقش بسزایی دارد.

انتخاب حلقه نامزدی

خوشبختانه ، هرگز اینقدر طیف گسترده ای از انگشتر جواهر برای انتخاب وجود نداشته است. در قیمت مورد نظرتان می‌توانید انگشتر جواهری که مناسب همسر آینده‌تان است را انتخاب کنید.

شما می‌توانید هر برش نگین قابل تصور در ذهن خود را، از گرد ، درخشان و هر سبک از براق و مدرن تا ظریف و زنانه پیدا کنید.

انتخاب برای انواع شخصیت

هر شخصیتی نسبت به نوع ذهنیت و نگرش خود، نوع خاصی از انگشتر را می‌پسندد. اطلاع داشتن از این موضوع خرید طلا را برای شما آسان‌تر می‌کند.

حلقه نامزدی ازدواج دوم

برای دوستداران کلاسیک ساده
برای کسانی که سبک‌های ساده را می‌پسندند طلای سفید یا پلاتین ( پلاتینیوم) بخرید. الماس روی انگشتر بهتر است به شکل گرد برش خورده باشد. انگشتر جواهری با سبک گل رز نیز مورد پسند این قشر است.

در صورتی که خودتان طلای زرد را دوست دارید می‌توانید طلایی به رنگ شامپاینی نیز خریداری کنید.

برای خانم‌های رمانتیک
طرحی ظریف و زنانه با یک الماس گرد که توسط الماس دیگر احاطه شده است. اگر الماس‌های اطراف کوچکتر از الماس اصلی باشد جلوه زیباتری به انگشتر جواهر می‌دهد.

برای افراد درونگرا
حلقه‌ای با طلای سفید را انتخاب کنید که الماس‌های آن به صورت خطی قرار گرفته باشد. الماسی که در مرکز قرار گرفته می‌تواند بزرگتر از سایرشان باشد. همچنین انگشتر جواهر تک نگین مورد پسند این افراد است.

برای افراد برونگرا
اکثر این افراد طرح‌های مدرن و مینیمالیسم را می‌پسندند. طرح‌هایی که از سبک های جدید پیروی می‌کند مورد علاقه‌شان است. پس بیشتر ببینید طرح مد روز انگشتر جواهر نامزدی به چه شکلی است.

این افراد الماس‌های خیلی بزرگ روی انگشتر را دوست ندارند. همچنین حلقه با الماس‌هایی که به صورت گرد برش خورده را ترجیح می‌دهند.

طلای زرد یا طلای شامپاینی رنگ مورد علاقه افراد برونگرا است.

افراد منطقی

برای این افراد تقارن اهمیت زیادی دارد. انگشتر جواهری را برایشان انتخاب کنید که الماسش برشی مربعی دارند و به صورت کاملا منظم کنار هم قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *